USA hevder angrep «dypt inne i Iran» - Dagbladet
Kilde:
Dagbladet
First seen: 2026-03-02 23:32:21
USAs militære sier at B-1 bombefly slo til «dypt inne i Iran» for å svekke Irans ballistiske missilkapasiteter. «I går kveld slo amerikanske B-1…
🏷️ Extracted Entities (3)
Iran
(entity)
B-1
(entity)
B-1…
(entity)
📊 Metadata
OpenGraph Title: USA hevder angrep «dypt inne i Iran» - Dagbladet
Twitter Title: USA hevder angrep «dypt inne i Iran» - Dagbladet