Herold

USA hevder angrep «dypt inne i Iran» - Dagbladet

Kilde: Dagbladet First seen: 2026-03-02 23:32:21
«Dypt inne i Iran»

USAs militære sier at B-1 bombefly slo til «dypt inne i Iran» for å svekke Irans ballistiske missilkapasiteter. «I går kveld slo amerikanske B-1…

🏷️ Extracted Entities (3)

Iran (entity) B-1 (entity) B-1… (entity)

📊 Metadata

OpenGraph Title: USA hevder angrep «dypt inne i Iran» - Dagbladet
Twitter Title: USA hevder angrep «dypt inne i Iran» - Dagbladet