Herold

Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene (+)

Kilde: DN Author: Lars Sørgard, professor ved Norges Handelshøyskole og tidligere konkurransedirektør Published: 2025-11-13 17:02:42 Last updated: 2025-11-13 17:02:43
Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene

Norske mobilkunder får allerede mindre «value for money» kunder i resten av Norden. Enda svakere konkurranse blir skadelig for kundene.

🏷️ Extracted Entities (1)

Norden (entity)

📊 Metadata

Category: Meninger
OpenGraph Title: Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene (+)
Twitter Title: Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene (+)