Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene (+)
Kilde:
DN
Author: Lars Sørgard, professor ved Norges Handelshøyskole og tidligere konkurransedirektør
Published: 2025-11-13 17:02:42
Last updated: 2025-11-13 17:02:43
Norske mobilkunder får allerede mindre «value for money» kunder i resten av Norden. Enda svakere konkurranse blir skadelig for kundene.
🏷️ Extracted Entities (1)
Norden
(entity)
📊 Metadata
Category: Meninger
OpenGraph Title: Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene (+)
Twitter Title: Telenor-oppkjøp er dårlig nytt for kundene (+)