Herold

Reagerer på USA-tale: - Vi er alene hjemme - Dagbladet

Kilde: Dagbladet First seen: 2026-02-14 14:07:51
Reagerer: - Vi er alene

USA og Europa hører sammen, men Europa må ta et større ansvar for egen sikkerhet. Det er budskapet etter at USAs utenriksminister talte i München…

🏷️ Extracted Entities (3)

Europa (entity) München… (entity) USA (entity)

📊 Metadata

OpenGraph Title: Reagerer på USA-tale: - Vi er alene hjemme - Dagbladet
Twitter Title: Reagerer på USA-tale: - Vi er alene hjemme - Dagbladet