Herold

Dette er hvertfall ikke bra

Kilde: Romsdals Budstikke Author: Terje Aunan Published: 2026-02-12 08:04:25
Dette er hvertfall ikke bra

Registrerer økende utfordringer for gående traffikanter på strekningen Jupitervegen.

Økende trafikkutfordringer i Jupitervegen på Bergmo i Molde

Du leser nå et leserinnlegg. Det uttrykker innsenderens mening.

Etter at Kiwi etablerte seg på Nøisomhed oppstår stadig farlige situasjoner for gående, da det ikke på denne strekning er fortau. Dette vil helt sikkert forverres etter at REMA 1000 etablerer seg i Saturnvegen i løpet av kort tid.

Håper Molde kommune ser på denne utfordringen og gjør noe med dette før en traffikulykke skjer. Dette er hvertfall ikke bra.

Det ligger forholdsvis tilrette for forbedringer med fortau sånn som jeg ser det.

Vil du skrive i På tråden? Send e-post til ordetfritt@r-b.no

Vil du skrive leserinnlegg? Send e-post til ordetfritt@r-b.no

Her finner du meningsstoffet i Nordvest debatt – Rbnetts meningsportal

🏷️ Extracted Entities (20)

Bergmo 📁 (category) Leserinnlegg 📁 (category) Meninger 📁 (category) Molde 📁 (category) Molde kommune 📁 (category) Trafikksikkerhet 📁 (category) Bergmo 🏷️ (keyword) Leserinnlegg 🏷️ (keyword) MENINGER 🏷️ (keyword) Molde 🏷️ (keyword) Molde Kommune 🏷️ (keyword) Trafikksikkerhet 🏷️ (keyword) Jupitervegen (entity) Molde (place) Bergmo (entity) Kiwi (entity) Nordvest (entity) Nøisomhed (entity) REMA (entity) Saturnvegen (entity)

📊 Metadata

Category: Meninger, Meninger, Leserinnlegg, Bergmo, Molde kommune, Molde, Trafikksikkerhet
Keywords: Meninger, Leserinnlegg, Bergmo, Molde kommune, Molde, Trafikksikkerhet