Derfor ble det slutt
«Skal vi danse»-vinneren letter på sløret om kjærlighetslivet - og røper hvorfor hun ble singel for to år siden.
I fjor høst var «Skal vi danse» endelig tilbake på TV-skjermen, etter et års pause. Blant deltakerne var influenser Tale Torjussen (20), som danset sammen med Antonio Careri (27). De gikk seirende ut av konkurransen og fikk ta hjem den gjeve pokalen.
Torjussen er kjent fra programmer som «VGS» og «Klassen», men debuterte i fjor som realitydeltaker i «Kompani Lauritzen».
Selv om vi så mye av 20-åringen på TV gjennom hele fjoråret, har hun vært langt mer tilbakeholden når det gjelder privatlivet - og særlig kjærlighetslivet. Først nå åpner hun opp om dating og singelliv i podkasten «Chit Chat», ledet av Helle Staff (30).
Torjussen legger ikke skjul på at hun tar det hele ganske rolig etter at hun ble singel.
- Jeg er veldig lite «out there», altså. Jeg sier jo at jeg kjeder meg, men jeg gjør ikke så mye med det. Jeg har vært singel i to år nå, og det har ikke skjedd noen ting. Jeg synes det er hyggelig å dra på dates, men jeg gjør det veldig sjeldent. Jeg har hatt gode opplevelser, men det skjer ikke ofte, forteller hun.
Hun var bare 17 år gammel da hun ble sammen med sin aller første kjæreste, men etter ett år ble det slutt. På spørsmål om hvorfor de gikk fra hverandre, svarer hun:
- Det var bare ikke riktig. Vi hadde ulike syn på livet - hva man vil, hvor man vil og hvordan man vil leve. Vi var også ganske unge og mange finner seg selv i den alderen. Jeg tror jeg alltid har vært ganske trygg på hvem jeg er og hva jeg synes er greit og ikke. Det er ikke alle som vet det så tidlig.
Selv om Torjussen gjerne vil dra mer på date og bli kjent med nye mennesker, røper hun at hun sjeldent blir invitert ut.
Å finne drømmemannen på en datingapp er ikke noe som frister for henne, og hvis hun skulle valgt selv ville hun møtt ham på «den gamle måten», altså ute i det virkelige liv.
På spørsmål om hva som er 20-åringens drømmedate, svarer hun:
- Jeg er ingen aktivitetsjente. Drømmedaten min er ikke klatring eller minigolf. Det kan vi heller gjøre senere for gøy. Jeg tror den perfekte daten handler mest om kjemi. Hvis den er der, kan man egentlig gjøre hva som helst, og det føles riktig. Jeg føler jeg har et klart syn på hva jeg vil ha, men tar meg selv i å senke standarden, avslutter hun.
🔗 Published by 3 sources - Compare: