Gutt (10) kjørte i grøfta - pappa var passasjer
Far satt i passasjersetet da en bil kjørte utfor i Ringsaker. Faren har fått midlertidig beslaglagt førerkort.
Fredag kveld fikk politiet melding om en personbil som hadde kjørt i grøfta i Ringsaker.
Det skriver Innlandet politidistrikt i politiloggen.
Politiet rykket ut, og det viste seg at sjåføren var langt under lovlig aldersgrense for bilkjøring.
- Fører av bilen var en gutt på 10 år, skriver operasjonsleder Ove Stian Ovrum.
Faren til gutten var passasjer i bilen. Far har nå blitt anmeldt og fått førerkortet sitt midlertidig beslaglagt.
Tips oss!Har du video, bilder eller tips? Send til Dagbladet her eller ring oss på 24 00 00 00.
🏷️ Extracted Entities (5)
Innenriks 🏷️
(keyword)
Nyheter 🏷️
(keyword)
Ringsaker
(entity)
Innlandet
(entity)
Ove Stian Ovrum
(person)
📊 Metadata
Keywords: innenriks, nyheter
OpenGraph Title: Gutt (10) kjørte i grøfta