Rystet i natt
- Vi ga alt. Jeg kan ikke be om noe mer fra spillerne mine, sier Atlético Madrid-trener Diego Simeone (55).
MADRID (Dagbladet): Trenerlegenden Diego Simeone var tydelig rystet da han dukket opp pÄ pressekonferansen etter 1-2-tapet for BodÞ/Glimt.
Han og Atlético Madrid-spillerne fikk fansen imot seg pÄ Estadio Metropolitano.
- Gratulerer til motstanderne vÄre. De spilte en veldig god kamp, forteller Simeone i katakombene pÄ stadion.
- Vi visste om deres farlige omstillinger, og at de forsvarte seg godt. I fÞrste omgang kunne vi ha scoret flere mÄl. Men vi var ikke kliniske nok.
Atlético Madrid-bossen fortsetter:
- Vi fortsatte Ä lete etter forskjellige mÄter Ä score pÄ. Men det gikk ikke.
Av en spansk journalist ble han konfrontert med at supporterne var forbannet.
- Fansen har rett til Ă„ uttrykke fĂžlelsene sine. Vi jobber til det beste for klubben. Vi ga alt. Jeg kan ikke be om noe mer fra spillerne mine, sier Simeone.